lördag 19 oktober 2013

Ny design!

Det är tyvärr inte sommar längre, men däremot har den vackra hösten anlänt! Det vill säga; dags att ändra på design och header, och det är precis vad jag har gjort. Numera är det höst inte bara utomhus, utan på bloggen också. Även om jag gillar sommardesignen och själva sommaren så känns det skönt med lite nytt. Vad tycker ni? Jag vill gärna höra era åsikter om utseendet på bloggen efter den lilla förnyelsen :)

Jag måste berätta att jag hade lite problem först med skapandet av headern, jag gjorde om, bytte och trixade, så om ni kikade in här lite tidigare idag och såg en helt annan header så var det därför.

Före:

Efter:

Håller på att planera lite olika inlägg, bland annat två taggar (förlåt att jag är så sen), Bokmässe-Book Haul (Ska spela in den förhoppningsvis imorgon), vanlig Book Haul (japp, många nya böcker) och lite recensioner.


4 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...