måndag 11 augusti 2014

Filmnytt #4: Ett gäng trailers

Det var väääldigt länge sedan jag gjorde ett inlägg om filmnyheter, och nu när det har släppts en hel del nya trailers så tänkte jag att det var dags för en omgång.

Mockingjay
Åh, äntligen!! En teaser-trailer för den stundande Mockingjay-filmen har släppts. Jag är väl knappast den enda som är pepp inför det här?! Som jag längtar! Surt bara att de delade upp det i två filmer, vi får vänta mycket längre, och hur ska de lyckas krama ur sååå mycket ur den boken? Jag menar, de tidigare filmerna har ju varit rätt långa. Jaja, det kommer i alla fall bli riktigt intressant.



Cirkeln
Ännu en teaser-trailer som har kommit ut, den här gången för den kommande filmatiseringen av Cirkeln. Tjo och tjim! Taggad? JA! Hoppashoppashoppas att den blir bra bara, flera av skådespelarna ser inte ut som jag har föreställt mig karaktärerna...



The Maze Runner
Det är bäst att jag läser boken snart, för nu har The Maze Runner snart filmpremiär och den andra trailern har nu släppts. Det ser ju lovande ut...



If I Stay
En ny trailer till If I Stay har släppts. Kanske borde jag läsa boken snart? Jag har ju velat göra det ett tag och den verkar riktigt bra, även filmen. Jag tror att det här kan bli väldigt bra.



Ja, det kommer bli en del besök till biosalongen framöver... Men det har jag inget emot! Det ser ut som att resten av 2014 kommer bli bra när det gäller film, särskilt också eftersom en del böcker som ska bli film nu har fått premiärdatum. Jag hade ingen aning om att dessa skulle bli film, superkul!

  • Paper Towns (sv. Pappersstäder) av John Green. Premiärdatum: 2015-07-31
  • The Fifth Wave (sv. Den femte vågen) av Rick Yancey. Premiärdatum: 2016-01-29 (Hoppas att filmen blir bättre än boken...)
  • Miss Peregrine's Home for Peculiar Children (sv. Miss Peregrines hem för besynnerliga barn) av Ransom Riggs. Premiärdatum: 2016-03-04
Mycket nytt och spännande!

Vad tycker ni om filmerna/trailerna?
Vad vill ni helst se?


2 kommentarer:

  1. Åh visste inte om att de tre sista filmerna hade fått premiärdatum! Jag tog med dem på min sida under fliken Böcker som blir film, hoppas det är okej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte jag heller, men vill sååå gärna se dem! Ingen fara!

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...