onsdag 11 februari 2015

TÄVLING - signerat ex av Cirkeln + tygkasse

Nu är det inte långt kvar till den efterlängtade premiären av Cirkeln - filmatiseringen av Mats Strandbergs och Sara Bergmark Elfgrens hyllade bok med samma namn - och i samband med det har jag fått ett erbjudande om att lotta ut ett signerat exemplar av boken med dess nya snygga filmomslag samt en Nyckeln-tygkasse. Visst är det roligt!

Jag är jättetaggad och längtar hur mycket som helst till onsdag den 18 februari (nästa vecka), då filmen har premiär, men vem gör inte det? Jag har faktiskt tänkt gå och se den med några kompisar som också läst boken, och givetvis några som inte har gjort det också. Jag hoppas att den blir bra, det är i alla fall väldigt roligt att boken blev en sådan succé världen över och är skriven av två svenska författare.

Vad har ni för tankar kring filmen? Är ni också sugna på att se den, precis som jag?

För att vara med och tävla: Skriv en kommentar på detta inlägget och motivera varför just du ska vinna boken. Skriv också din mejladress så att jag kan kontakta dig om du skulle ha turen att vinna.

Tävlingen avslutas den 15/2 klockan 23:59, så se till att anmäla dig innan dess om du vill vara med och tävla!

Här är den spännande trailern! Ta en titt:




20 kommentarer:

  1. Hahaha vad kul ska du också ha tävling! Vi är ju några stycken nu. :P Jag skulle gärna vela vara med men eftersom jag också har tävling så är det kanske lite onödigt. Men om du vill så kan jag nämna i mitt inlägg att du också har en tävling. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, ja, jag såg att du också har tävling! Väldigt roligt! ;) Haha, jo, kanske lite. Jag hade också gärna deltagit i din tävling annars. Det vore kul, väldigt snällt av dig :)

      Radera
  2. Jag vill gärna vara med!
    Har ännu inte läst boken, men hört att den ska vara bra, så håller tummarna för att jag vinner och får chansen att läsa den. :)

    elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  3. Min dotter slukar böcker och önskar sig just denna. Vore superkul att få ge henne den i födelsedagspresent nu i februari!

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  4. Jag skulle jättegärna vilja vinna boken för att jag ska kunna läsa den hur många gånger som helst utan att behöva gå och låna på Biblio varje gång. och så blir det ju snyggt i bokhyllan också.

    bokslukaren.elin@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hejsan, vad kul att du titta in på Bokcirkeln!
    Ett länkbyte, absolut. Jag lägger in din blogglänk under titeln "Andra Bloggar" på vänster sida.

    Med vänlig hälsning
    Steffi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Haha, har varit inne där förut och tittat, fin blogg! :)
      Trevligt, jag har lagt in din blogg i min gadget också ("Läsvärda bloggar" på höger sida.

      Radera
  6. Har bara hört gott om filmen och boken var bra. Jättebra !
    Försöker uppmuntra sonen att läsa mer och är filmen bra finns ju fortsättningen som bok .... Kanske väcker man ett intresse ?

    /Åsa holmkas@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag har inte läst boken ännu men hade planerat att införskaffa den och läsa innan jag ser filmen.
    Är väldigt nyfiken på boken, bokmal som jag är :)
    Vore jättekul om jag hade turen att vinna den!
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med och tävla om boken. Min motivering är att jag vill vinna boken för att läsa om och uppleva hela triologin igen och igen och då är det fint att ha den första boken i bokhyllan :) MIn mailadress är pappersfagel@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag skulle vilja boken till min dotter. Hon har inte läst den men längtar så till nästa helg då hon ska se filmen så jag tror att det skulle bli en uppskattad present :). Boken skulle även passa perfekt då de varje vecka har i läxa att läsa hemma och fylla i en bokjournal.

    bushelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! :D jag är jätte gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna, för att som du vet har jag inte läst den här & har inte tagit mig i kragen och läst serien. Så det här skulle vara en bra start, för min mamma är inte så positiv till att låna på bibblan just nu heller! Så då är det kul att ha den hemma!

    Sen så fyller jag snart, så det blir ju som en tidig födelsedagspresent! Sen kan man ju önska dig resten av serien i present!

    /Hannah! Mail: Hannah.blogg14@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag skulle gärna vara med och tävla. Min vän har det lite tufft nu och jag skulle vilja ge henne lite guldkant på tillvaron. Hon gillar den här typen av böcker och kommer nog sluka den direkt. Mvh Emma scream_shit@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja vinna boken för att jag bara älskar boken. Det är inte många böcker som får mig att läsa ut dom på mindre än en dag och sedan vilja glömma bort hela boken så att jag kan läsa den igen och få samma känsla om och om igen. Jag lever mig in i boken och ser mig själv i några av karaktärerna och det är verkligen en av mina favoritböcker. Sara och Mats fick verkligen till det och att de har fått fram denna idé är så underbart för när jag hade läst första så kunde jag verkligen inte vänta tills jag fick läsa den andra. Att få boken signerad hade varit så underbart. Det är en toppenbok som också är signerad, jag menar vem skulle inte vilja få det? :)
    Mail: lisaflisak@gmail.com

    (Detta är inte spam om du redan fått detta inlägg men jag tror att den inte skickad eller något? Ifall jag gjort det. Förlåt!)

    SvaraRadera
  13. Hej!

    Jag vill jättegärna vara med i tävlingen :)
    Jag är ett jättestort fan av cirkeln, framför allt böckerna! Jag läste boken innan jag visste att den skulle bli film, så jag har vart ett fan ganska länge haha. Dock så har jag aldrig lyckats träffa Mats och Sara för att kunna få ett eget ex signerat av dem. Skulle tycka det var helt underbart att vinna! :)

    Min mail: ceciliatassila@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Mail: lovisalof@gmail.com

    Jag skulle vilja vinna den här boken för att ge bort den till min bästa vän, som älskar engelsfors-serien lika mycket som jag själv gör. Hon och jag har planerat att gå och se filmen tillsammans och det skulle vara jätte kul att kunna ge bort ett Cirkeln exemplar till henne efter biobesöket. Hon skulle tycka det vore väldigt roligt att äga ett signerat exemplar är jag säker på!

    SvaraRadera
  15. Hahah, vi verkar vara ett gäng som lottar ut den här boken ;) Jag länkade vidare till dig iallafall, ju fler tävlingar, desto större chans för folk att vinna! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar vara en hel del bokbloggar som lottar ut den, skoj ;) Åh, tack, vad snällt! Sant! Länkar gärna till din också, min tävling är dock över nu :p

      Radera
  16. I hope, the giveaway is international, since I'm a Dane, who loves the series! (I don't mind reading Swedish.)
    I should win, because I would love, love, love to watch the movie, but unfortunately the Danish cinemas are not sending it, which is so sad. Then I'll have to wait, 'till I can buy the movie and enjoy it at home :)

    offentliganna@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill vinna för att cirkeln är en utav mina favoritböcker. Men eftersom jag inte bor i någon storstad dit Sara och Mats kommer och det kostar för mycket att åka dit så kan jag aldrig då någon signerad bok. Desutom är det nya omslaget riktigt fint.

    emily_1999@hotmail.se

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...