tisdag 12 maj 2015

Top Ten Authors I REALLY Want To Meet

Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina top tio favoriter inom ett valt tema.



Veckans tema är: Top Ten Authors I REALLY Want To Meet

Riktigt svårt eftersom det finns så väldans många författare jag skulle vilja träffa och prata med, både levande och döda. Klurigt... Här är i alla fall tio av dem utan inbördes ordning!

10. Tahereh Mafi
9. Sarah Dessen
8. Laini Taylor



7. John Green
6. Melina Marchetta
5. Stephanie Perkins



4. George R.R. Martin
3. Sarah J. Maas
2. Veronica Roth



1. J.K Rowling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...