tisdag 23 juni 2015

Top Ten Topics We've Ever Done In The Past Five Years

Det är återigen tisdag och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina favoriter inom ett valt ämne.


Veckans ämne är: My Ten Favorite Top Ten Topics We've Ever Done In The Past Five Years
Eftersom jag ganska nyligen hoppade på Top Ten Tuesday så har jag inte hunnit vara med och lista mina favoriter särskilt många gånger. Jag tror inte ens att det blir tio om jag räknar, närmare bestämt sju. Nåja, jag får väl rangordna de jag har gjort hittills.







För jag gillar ju citat. Väldans mycket.


2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR också citat, lägger alltid minst 2 citat på minnet från en bok :) förresten, ville också påminna om att det är din tur att gästblogga på lördag :) hör gärna av dig om du inte hinner få färdigt inlägget till på fredag :) ser fram emot att läsa dina svar ^^ ha en bra dag !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det underbart med citat? :D Nästan det bästa som finns, näst efter böcker och te då ;) Slängde iväg ett mejl till dig för någon dag sedan. Ha en fortsatt trevlig dag du också! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...