söndag 19 juli 2015

Boklyckan gästbloggar hos I regnet!

Hejsan allihop! Jag tänkte bara titta in en snabbis och berätta att jag gästbloggade hos Liza på I regnet igår. Jag berättar lite om min blogghistoria och om själva bokbloggandet, så om du är intresserad av att läsa det så tycke jag att du ska kika in här!


Det är nämligen så att Liza har startat något som kallas Mer kärlek åt bokbloggarna, vilket går ut på att hon varje söndag har en bokbloggare som gästbloggar på hennes blogg och får chansen att berätta om sin blogghistoria. Varje lördag kl. 11:00 dyker det upp ett nytt sådant inlägg. Om du själv är intresserad av att gästblogga på Lizas blogg är det bara att kommentera eller slänga iväg ett mejl till henne. Så glöm inte att titta in där varje lördag för att se vem som gästbloggar just den veckan!

Tusen tack Liza för att jag fick äran att gästblogga hos dig!


8 kommentarer:

  1. Tack själv ! Det var roligt att ha dig med :)

    SvaraRadera
  2. Awww haha vad kul att du nämnde vårat lilla originalgäng (trots att vi nästan aldrig pratar med varandra xD)
    Men jag är i alla fall rätt säker på att jag ska till bokmässan i år igen, så vi ses väl där ^w^

    Är det förresten någon som har någon aning om vart Liv tog vägen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, var ju tvungen! Det var FÖR länge sedan vi pratade. Bokcirkelsamtal snart? ;)
      Ja, gud vad roligt! Jag har saknat dig A LOT, särskilt nu när du inte har varit alltför aktiv på bloggen. Bokmässan ska bli så kul! ^^ <3

      Undrar detsamma. Vart sjutton har hon tagit vägen? Hon har gått upp i rök, det är ett som är säkert.

      Radera
  3. Vilken smart idé! Det måste jag komma upp på en gång. :)

    SvaraRadera
  4. Åh jag gillar den blogg också Alba!! <3 Gullig du är som nämnde mig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen åh, vad glad jag blir sötis! :D <3 Klart jag nämner dig, din blogg är en av mina favoriter :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...