lördag 26 september 2015

Mot Götet och BOKMÄSSAN!

Nu sitter jag i bilen och är på väg mot årets efterlängtade Bokmässa. Jag kommer vara där både idag och imorgon, så det finns gott om tid att träffas. Jag kommer också vara med på Bokälskarträffen kl. 14:00 idag som Anna anordnat och även på Naturkollos fantasymingel kl.16:00. Jag hoppas att jag hinner träffa så många som möjligt. Kom gärna fram och säg hej om du ser mig. Det ska bli superkul att träffa en  massa härliga människor, köpa böcker och allt annat skoj med Bokmässan. Jag är taggad till tusen!



1 kommentar:

  1. Magnificent beat ! I wissh to appdentice while yyou amend your website, how can i subscribe for a
    weblog web site? The account aided me a appropriate deal.
    I had been a little bit fakiliar of this your broadcast provded bright clear concept

    Here is my weblog: watch baseball online

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...