tisdag 22 september 2015

Top Ten Books On My Fall TBR 2015

Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.


Veckans tema är: Top Ten Books On My Fall TBR 2015


10. Dimensioner av Sofie Berthet
9. Crown of Midnight av Sarah J Maas
8. De odödligas sång av Julie Kagawa


7. Vit som snö av Salla Simukka
6. Outtalat av Sarah Rees Brennan
5. Scarlet av Marissa Meyer


4. Pretty Little Liars: Lögner av Sarah Shepard
3. Röd drottning av Victoria Aveyard
2. Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry


1. Girl Online av Zoe Sugg

2 kommentarer:

  1. Ihhhh, Clara Henrys bok vill jag också ha! Har du sett hur snygg den är? (Kollade på hennes facebooksida och en video när hon fick se sin egen bok för första gången ! Du borde kika om du inte sett :)) Röd drottning har jag redan läst :D så bra , trots att den inte är alldeles för originell. Men bara man njuter av att läsa den, haha. kraam <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAA! Och jag köpte den på Bokmässan och fick den till och med signerad. Är så nöjd!! :D Åh, ser verkligen fram emot att läsa Röd drottning. Har hört så mycket gott om den från andra bokbloggare och booktubers :) Kram <33

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...