torsdag 21 april 2016

Boklyckan fyller 4 år!

Idag, den 21 april 2016, fyller Boklyckan hela fyra år! Hipp hipp hurra! Det är alltså så mycket som fyra år sedan jag skrev och publicerade mitt allra första inlägg här. Whaaaaat? Hur gick det till? Har det redan gått fyra år? Dessutom fyller jag själv sexton bast imorgon. Ibland flyger tiden verkligen förbi. Minst sagt.

Tack vare bloggen har jag fått göra så himla mycket roliga saker och fått träffa så många nya härliga vänner, vilket jag är väldigt tacksam för. Jag har hittills haft det jätteroligt under mina bloggår. Bokbloggarvärlden är fantastisk och jag trivs verkligen här. Det är en sådan underbar gemenskap och ni är sådana underbara människor. Och tusen tack och kramar till alla er som läser och följer min blogg! Det betyder oerhört mycket.  Det är alltid lika kul att se att ett nytt ansikte hittat hit eller att jag fått en ny fin kommentar. Stort tack för dessa fyra fantastiska år! Hoppas det blir många fler!

Ingen bloggfödelsedag utan en liten tävling, så självklart kommer det dyka upp en födelsedagstävling inom den närmsta veckan. Håll ögonen öppna tills dess! Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll så hörs vi snart igen!

14 kommentarer:

  1. Vad roligt! Gratulerar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, men tack så himla mycket Cecilia! :D <3

      Radera
  2. Stort grattis! Båda till bloggen och dig Alba! :D <3

    SvaraRadera
  3. Grattis :) Spännande med tävling :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Anna! :) Eller hur ;)

      Radera
  4. Tusen tack för underbar blogg och fin vän! <3 :) Grattis till både dig och bloggen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack allra finaste Elvira! Vad glad jag blir! :D <33

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...