tisdag 19 april 2016

Ten Books That Will Make You Laugh (or at least chuckle)

Det är tråkigt att det blir två Top Ten Tuessay-Inlägg på raken, men tyvärr så hann jag inte med några fler inlägg innan det var dags igen. Håller tummarna for att jag lyckas nu under kommande vecka!

Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.


Veckans tema är: Ten Books That Will Make You Laugh (or at least chuckle)
Utan inbördes ordning:

10. Livet efter dig av Jojo Moyes
9. The DUFF av Kody Keplinger
8. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson


7. Nya kontakter av Sophie Kinsella
6. The Fault in Our Stars av John Green
5. Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins


4. Martina Haags böcker
3. En man som heter Ove av Fredrik Backman
2. Själlös av Gail Carriger


1. Harry Potter av J.K. Rowling


Vad har ni läst för roliga böcker?

2 kommentarer:

  1. Alltså Harry Potter och Själlös var typ enda jag kom på på det här temat. Och Semlan & Gordon. Men alltså jag löser liksom inte roliga böcker? Så hoppade den här TTTn ...

    Åå måste läsa Livet efter dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev faktiskt förvånad över hur svårt fet var att komma på böcker till veckans TTT. Konstigt egentligen... Jag som trodde det skulle vara busenkelt, heh xD

      Gör det! Den är så fin :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...