tisdag 14 juni 2016

Top Ten Most Anticipated Releases For The Second Half Of The Year

Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.


Veckans tema är: Top Ten Most Anticipated Releases For The Second Half Of The Year

10. The Twelve Days of Dash and Lily - Rachel Cohn och David Levithan
9. A Week of Mondays - Jessica Brody
8. Själarnas bibliotek - Ransom Riggs


7. Of Fire and Stars - Audrey
6. This Savage Song - Victoria Schwab
5. Heartless - Marissa Meyer


4.  P.S. I Like You - Kasie West
3. All the Missing Girls - Megan Miranda
2. I dina ögon - Sarah Dessen


1. Harry Potter and the Cursed Child - J.K. Rowling

5 kommentarer:

  1. Åh hittade massa böcker som verkar intressanta som jag inte hade en aning om, tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Alltid lika kul när man kan tipsa andra :D Själv har jag faktiskt vääääldigt dålig koll på utgivningen överhuvudtaget, så dessa är i princip de enda jag vet om ;)

      Radera
  2. Heartless, Of Fire and Stars and The Cursed Child were all on my list this week too!
    My TTT: https://jjbookblog.wordpress.com/2016/06/14/top-ten-tuesday-61/

    SvaraRadera
  3. Åh vad mycket böcker jag blev intresserad av. Jag som inte behöver fler, haha :D

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...