torsdag 8 september 2016

Bokmässan 2016

Nu är det mindre än en månad kvar tills Bokmässan går av stapeln och jag längtar som tusan. Däremot är jag inte helt hundra på vilken/vilka dagar jag kommer att befinna mig där eller ens om jag ska dit, för än så länge har jag inte bestämt något med mamma och pappa. Men jag är ganska säker på att jag drar dit en sväng, och i så fall blir det under lördagen. Hittills har jag bara skummat igenom årets program utan att hitta något intressant och jag är heller inte särskilt insatt i om det arrangeras några träffar eller liknande som det vanligtvis brukar göra. Är det någon som vet något om det? Dock har jag till min förvåning inte hört alls mycket om mässan i år. Är det ingen som ska dit? Det vore så himla kul att träffa er alla! Det är ju ändå höjdpunkten med mässan.

Ska ni till Bokmässan i år? Vilka dagar? Någon som är sugen på att träffas?  Har ni något speciellt inplanerat?

3 kommentarer:

  1. Jag ska inte dit, men vet att Kulturkollo (kolla deras blogg eller på facebook) kommer ha hand om bokbloggarrummet och ordna en del träffar. :)

    SvaraRadera
  2. Ska inte dit i år och är så så så ledsen pga detta. Hade verkligen velat träffa dig och alla andra :( <3 dessutom ska Flora Wiström och Sandra Beijer ju vara där och hade supergäena velat lyssna på dem ... :/ hoppas (okej vet) att du får roligt iallafall! :D

    SvaraRadera
  3. Jag ska dit med en kompis på lördagen(tror jag, det är fortfarande inte helt hundra). Har inte jättemycket inplanerat men jag ska ge Clara Henry en ny chans och försöka få min bok signerad. Vi får se om vi stöter på varandra som förra året!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...