tisdag 13 september 2016

Top Ten All Time Favorite Contemporary Books

Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina tio favoriter inom ett valt ämne.


Veckans tema är: Top Ten All Time Favorite Contemporary Books

10. Mycket mer än så av Sarah Dessen
9. Jag ger dig solen av Jandy Nelson
8. To All the Boys I've Loved Before av Jenny Han


7. The DUFF av Kody Keplinger
6. Anna and the French Kiss av Stephanie Perkins
5. Undret av R.J. Palacio


4. Jellicoe Road av Melina Marchetta
3. Second Chance Summer av Morgan Matson
2. The Fault in Our Stars av John Green


1. Since You've Been Gone av Morgan Matson

4 kommentarer:

  1. Jag är nyfiken på Since you´ve been gone!

    SvaraRadera
  2. Åhh, alla böcker vill jag läsa (liksom planerat att jag ska nån gång) eller har läst! Since you've been gone måste jag ju sätta tänderna i snart! Kan ju säga att vinstpaketet anlände, förra veckan i onsdags, tror jag? Bra minne och så. 🙈 Haha, det har kommit fram i alla fall! Tack än en gång fina du <33

    SvaraRadera
  3. Äntligen har jag hittat hit! Kul att se din lista :) Kram Frida W

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...