söndag 18 september 2016

Veckans bokbloggsfråga - vecka 37

Bokbloggsfrågan anordnas av Barnboksbloggen och går ut på att man varje vecka svarar på en bokrelaterad fråga. Veckans fråga lyder:

Vilken bok ser du mest fram emot att läsa bland höstens kommande böcker? Eller läser du någon serie där du ser fram extra mycket emot nästa del? Eller har du någon favoritförfattare där du knappt kan vänta tills hen släpper en ny bok?

Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte särskilt bra koll angående höstens kommande böcker. Jag brukar oftast ta mig an en månad i taget, så därför har jag i princip endast koll på september* än så länge, men av det lilla jag vet om höstens utgivning så verkar den hittills ha mycket roligt att erbjuda. I synnerhet ser jag fram emot Fredrik Backmans nya bok, Björnstad, som släpptes nu under veckan. Jag har älskat hans tidigare böcker och väntar spänt på att få läsa och, förhoppningsvis, älska även denna.

*Ta gärna en titt på mitt inlägg om kommande böcker i september!

2 kommentarer:

  1. Jag har knappt någon koll alls på när böcker ges ut heller. Björnstad är jag också nyfiken på!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...