söndag 27 november 2016

Veckans bokbloggsfråga - vecka 47

Bokbloggsfrågan anordnas av Barnboksbloggen och går ut på att man varje vecka svarar på en bokrelaterad fråga. Veckans fråga lyder:

Brukar du lyssna på podcasts? Har du några tips på podcasts som handlar om böcker och skrivande som man bara inte får missa? Vad använder du för app för att lyssna och hålla koll på dina podcasts?

Jag brukar ganska ofta lyssna på podcasts när jag sitter på bussen till och från skolan, men jag vet inget om poddar som handlar om böcker och skrivande, så ge mig gärna lite tips på bra bokroddar! Eftersom jag har en iPhone finns redan appen Podcasts på min mobil och det är den jag använder mig av. För det mesta lyssnar jag på Den fantastiska resan med Zara Larsson och Noel Flike, Alex och Sigge med Alex Schulman och Sigge Eklund, Creepypodden med Jack Werner och P3 Dokumentär. Rekommenderas starkt!

1 kommentar:

  1. SF bokhandel poddradio är en podd som innehåller böcker och intervjuer med författare

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...